درب ضد سرقت 501468

در این مطلب درباره درب های ضد سرقت مناسب مناطق شرجی صحبت خواهیم کرد. اگر کنجکاو هستید که بدانید کدام محصول با چه مشخصاتی مناسب مناطق شرجی است؟ با ما همراه باشید.

یکی از مهم ترین بخش های ساختمان درب های ورودی و خروجی آن است. به ویژه اگر از درب ضد سرقت برای افزایش امنیت ساختمان استفاده شده باشد. این درب ها با داشتن ساختار و طراحی داخلی خاص دارای مزایای زیر می باشند:

مقاومت بالا در مقابل ضربه های محکم
مقاومت در مقابل فشار دیلم
عایق در برابر انتشار صوت و انرژی
زمانی که صحبت از این محصول امنیتی به میان می آید، ممکن است ذهن افراد زیادی به سمت مقاومت این درب ها در مقابل سرقت و امنیت قفل درب ها برود. علاوه بر موارد گفته شده، درب های ضد سرقت باید دارای مقاومت بالایی در مقابل حوادث طبیعی نیز باشند. منظور از حوادث طبیعی موارد زیر است:

آتش سوزی
سیل
پوسیدگی
زنگ زدگی در برابر رطوبت
اختلال در عملکرد در اثر گرما
درب ضد سرقت مناسب مناطق شرجی

درب ضد سرقت 5109896

رویه های مختلف

برای ساخت درب های ضد سرقت با توجه به کاربردهای مختلف آن ها از رویه های خاص مانند چوب، فلز ها و متریال های ویژه استفاده می شود. برای شرایط آب و هوایی مختلف نیز نیاز به محصولاتی با کارایی متفاوتی می باشد. به طوری که این درب ها بتوانند در شرایط آب و هوایی آن منطقه دوام بیاورند.

مثلا دربی که در منطقه مرطوب استفاده می شود با درب ضد سرقتی که در مناطق خشک استفاده می شود، بسیار متفاوت است. به این دلیل که یکی از درب ها باید در مقابل رطوبت مقاومت زیادی داشته باشد و درب دیگر در مقابل خشکی و گرمای هوا مقاوم باشد.

هنگام خرید باید توجه داشته باشید که شرایط جوی محل زندگی و ساختمان محل سکونت خود را در نظر بگیرید. دربی که قرار است بخرید باید متناسب با منطقه جغرافیایی شما باشد. اگر دربی که خریداری می کنید متناسب با شرایط آب و هوایی محل سکونت شما باشد، هزینه ای که صرف خرید می کنید مقرون به صرفه‌‌ تر خواهد بود. همچنین محصولی که خریداری کرده اید، عمر بیشتری خواهد داشت. به ویژه اگر ورودی ساختمان شما در مقابل محیط باز قرار داشته باشد.

کدام درب ضد سرقت مناسب مناطق شرجی و مرطوب است؟

مناطق شرجی دارای شرایط جوی مرطوب، نیمه خشک و نیمه سرد می باشد. در چنین آب و هوایی باید از درب های ضد سرقتی که دارای مقاومت زیادی در مقابل رطوبت هوا می باشند، استفاده شود.

در صورتی که محصول صحیح را انتخاب کرده باشید آن درب دچار پوسیدگی و محلی برای رشد قارچ و حشرات نمی شود. برای بالا بردن مقاومت درب های ضد سرقت در برابر رطوبت هوا در مناطق شرجی از مواد و مصالح خاصی در ساخت این درب ها استفاده می شود. این مصالح در زیر آورده شده است:

چوب
آلومینیوم
آهن
از بین مواد اشاره شده در بالا، درب هایی که از آهن در ساخت آن ها استفاده شده است، بهترین گزینه برای مناطق شرجی می باشند. به این دلیل که در برابر رطوبت هوا به واسطه رنگ آمیزی صحیح و استفاده از مواد ضد زنگ زدگی، دارای مقاومت بسیار زیادی هستند. همچنین درب دچار آسیب هایی مانند پوسیدگی و پیچ و تاب نخواهد شد.

بنابراین در صورتی که در یک منطقه شرجی که دارای آب و هوای مرطوب است زندگی می کنید، درهایی را خریداری نمایید که رویه آن ها فلزی باشد. درب هایی با رویه چوبی مقاومت خوبی در مناطق شرجی ندارند.

درب ضد سرقت 648084

استفاده از درب ضد سرقت در بخش بیرونی ساختمان

ممکن این سوال در ذهن شما نیز مطرح شده باشد که آیا می توان از درب های ضد سرقت در بخش بیرونی ساختمان و در مقابل آفتاب و باد و باران استفاده کرد؟ به خصوص اگر بخواهید از این درب ها در مناطق شرجی که بارندگی زیادی استفاده نمایید، اهمیت موضوع بیشتر خواهد شد.

ایمنی و داشتن امنیت ساختمان دارای اهمیت بسیار زیادی است. به این علت که اولین درب به ساختمان درب ورودی آن است. بنابراین خرید دربی که ضد سرقت، ضد رطوبت باشد، همچنین در برابر نور مستقیم خورشید مقاومت زیادی داشته باشد، دارای اهمیت بسیاری است.

توجه داشته باشید که برای درب ورودی ساختمان به هیچ وجه از محصولات درجه 2 و 3 استفاده نکنید. به این دلیل که پس از مدت کوتاهی به دلیل پوسیدگی و رنگ پریدگی مجبور به تعویض آن خواهید بود.

توجه داشته باشید که برخی از این محصولات برای آپارتمان طراحی و تولید شده اند. استفاده از این درب ها برای فضای باز و درب ورودی ساختمان توصیه نمی شود. در ساخت این محصولات برای داشتن زیبایی بیشتر از روکش های زیر استفاده شده است:

متریال ام دی اف
روکش چوب
روکش پی وی سی
لمینیت
بنابراین در صورتی از این درب ها در فضای باز استفاده شود، بعد از گذشت حدود 2 سال رنگ درب به دلیل آفتاب خوردگی کم رنگ خواهد شد. همچنین اگر از این محصولات در فضای باز مناطق شرجی استفاده شود، روکش چوبی آن به طور کلی تغییر خواهد کرد. به همین دلیل برای استفاده در محیط باز درب های زیر تولید شده اند:

درب ضد سرقت مقاوم در برابر UV
درب ضد سرقت فلزی
درب ضد سرقت استیل
درب ضد سرقت سفید مشکی فلزی

درب ضد سرقت فلزی

درب های ضد سرقت که رویه آن ها از یک فلز ساخته شده است، برای فضای باز و درب ورودی ساختمان استفاده می شوند. این محصولات در مناطق شرجی که دارای آب و هوای مرطوب و بارندگی زیاد است، دارای مقاومت زیادی می باشند.

توجه داشته باشید که تنها فلزی بودن درب برای انتخاب آن برای فضای باز ساختمان کافی نمی باشد. بلکه کیفیت رنگی که بر روی آن استفاده شده است نیز بسیار مهم است. می بایست مطمئن باشید که رنگ استفاده شده پلی یورتان درجه 1 باشد.

با زیاد شدن تقاضا در بازار درب های ضد سرقت مناسب برای فضای باز مقاوم در برابر اشعه uv تولید شده است. به طوری که این درب ها مقاوم در برابر نور می باشند.

استفاده از درب های ضد سرقت برای فضای باز ساختمان امنیت آن را به طور چشمگیری بالا می برد. هنگام خرید این محصول برای فضای باز دقت داشته باشید که نوع مناسب آن که در برابر نور مستقیم آفتاب و باد و باران مقاومت دارد را خریداری نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *