درب ضدسرقت سری CNC مدل لاروس

انواع درب های ضد سرقت به شرح ذیل میباشند :

  • درب ضد سرقت استاندارد
  • درب ضد سرقت توری
  • درب ضد سرقت پنجره دار
  • درب ضد سرقت مقاوم در برابر آتش
  • درب ضد سرقت مدرن
  • درب ضد سرقت دو جداره
  • درب ضد سرقت با پوشش PVC
  • درب ضد سرقت ساخته شده از فولاد ضد زنگ
  • درب ضد سرقت با سیستم قفل هوشمند
  • درب ضد سرقت با قابلیت اتصال به سیستم هوشمند سازی منزل (سیستم دما، دوربین مداربسته، سنسور حرکت و غیره).

درب ضد سرقت استاندارد

درب ضد سرقت استاندارد، دربی است که برای جلوگیری از نفوذ سارقان و آتش سوزی به طور کامل طراحی شده است و با استفاده از مواد مقاوم و قوی، مانند فولاد، چوب، فوم، پلیمر، شیشه و … تولید می‌شود. این درب‌ها در اندازه های استاندارد و با ابعاد ثابتی تولید می شوند و به طور عمده برای استفاده در خانه‌ها، محل کار و ساختمان‌های عمومی و تجاری مناسب هستند.

درب ضد سرقت یونیک، به عنوان یک نوع درب ضد سرقت سفارشی تولید می‌شود که با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان، ابعاد، جنس و طراحی آن به صورت دلخواه تعیین می‌شود. به همین دلیل این نوع درب ضد سرقت دارای ظاهر و سبک خاصی هستند که بیشتر برای استفاده در ساختمان‌ها و ویلاهای مدرن و لوکس مناسب هستند.

درب ضد سرقت توری

درب ضد سرقت توری، نوعی درب ضد سرقت است که از جنس فلزی و مشبک توری ساخته شده است. این درب‌ها شامل یک چارچوب فلزی قوی هستند که در برابر ضربه و شکستن مقاومت دارند. مشبک توری هم در این درب‌ها به عنوان لایه داخلی به کار می‌رود که باعث ایجاد مقاومت بیشتر در برابر بریده شدن و قیچی کردن می‌شود. این نوع درب‌ها برای محافظت در برابر دزدی و نفوذ افراد غیرمجاز مناسب هستند و به دلیل قیمت ارزان‌تر نسبت به سایر نوع درب‌های ضد سرقت، بیشتر برای کاربردهای مسکونی و تجاری مناسب هستند.

درب ضد سرقت پنجره دار

درب ضد سرقت پنجره دار به درب هایی گفته می‌شود که در بخش بالایی آن یک یا چند پنجره قرار دارد. این درب ها از چهارچوب فلزی و بخش درونی چوبی تشکیل شده‌اند و همانند درب های ضد سرقت استاندارد، دارای ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر آتش، صدا، سرقت و همچنین عایق حرارتی هستند. این نوع از درب های ضد سرقت، به دلیل داشتن پنجره، برای محیط‌هایی که نیاز به ورود نور طبیعی دارند، انتخاب می‌شوند. همچنین به دلیل زیبایی و استفاده از جنس شیشه در پنجره ها، معمولا در ورودی‌های برج‌های مسکونی، دفاتر و فضاهای اداری و تجاری کاربرد دارند.

درب ضد سرقت مقاوم در برابر آتش

درب ضد سرقت مقاوم در برابر آتش، یک نوع درب ضد سرقت است که علاوه بر مقاومت در برابر نفوذ حریق، دارای مشخصات ویژه‌ای است که باعث می‌شود در شرایطی که حریق در محیطی رخ می‌دهد، قابلیت ایمنی بیشتری برای ساکنین فراهم شود. این نوع درب معمولا از موادی ساخته شده است که در برابر دمای بالا و آتش، مقاومت بیشتری دارند. به همین دلیل، درب‌های ضد سرقت مقاوم در برابر آتش برای مکان‌هایی که با خطر حریق بالا روبرو هستند مانند آپارتمان‌ها، ادارات و … استفاده می‌شوند. در صورتی که درب ضد سرقت مقاوم در برابر آتش با شرایط تست استاندارد برخورد کند و موفق به ایجاد مقاومت لازم در برابر نفوذ حرارت و دود شود، به شرط صحیح نصب، قابلیت حفاظت از ساکنین و کاهش خسارت‌های احتمالی ناشی از حریق را فراهم می‌کند.

درب ضدسرقت مدل CNC مدل آرتا

درب ضد سرقت مدرن

درب ضد سرقت مدرن، نوعی درب ضد سرقت با ظاهری مدرن و جذاب است که در طراحی آن از مواد مدرن و فناوری های نوین استفاده شده است. این نوع درب ضد سرقت با رعایت استانداردهای امنیتی و با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته، امکاناتی همچون کنترل دسترسی، قفل های الکترونیکی، سیستم های اعلان حریق و دوربین های مدار بسته را فراهم می کند. این درب ها از مواد مرغوبی مانند فلز و شیشه استفاده می کنند که طراحی آن ها بر اساس آخرین مدل های صنعت ساختمان است. طراحی مدرن درب های ضد سرقت برای داشتن زیبایی و ظاهری جذاب برای منازل و ساختمان های اداری و تجاری بسیار مهم است. همچنین این درب ها معمولاً دارای ویژگی هایی همچون عایق حرارتی و صوتی، مقاومت بالا در برابر ضربه و سایر خسارات ممکن از طریق ابزارهای تخریبی و حتی شلیک تفنگ هستند.

درب ضد سرقت دوجداره

درب ضد سرقت دو جداره، دربی است که از دو لایه ساخته شده است. لایه بیرونی این درب معمولاً از جنس فلزی (فولاد) و لایه داخلی آن از جنس چوبی است. با این حال، ممکن است برخی از این درب ها دارای دو لایه فلزی باشند و لایه داخلی آنها از جنس مصنوعی باشد. درب ضد سرقت دو جداره به دلیل داشتن دو لایه، دارای مقاومت بیشتری نسبت به درب های تک لایه هستند و در برابر ضربه و تلاش برای شکستن آنها تحمل بیشتری دارند. همچنین، برخی از این درب ها دارای عایق حرارتی نیز هستند که می توانند در برابر آتش و حرارت مقاومت کنند. درب ضد سرقت دو جداره برای استفاده در محل هایی که امنیت بالا و مقاومت در برابر تلاش برای شکستن درب مورد نیاز است، مناسب است. همچنین برخی از این درب ها به صورت ضد حریق نیز طراحی شده اند که می توانند در صورت وقوع آتش، منشعب شدن آن را به کاهش بیندازند.

درب ضد سرقت با پوشش PVc

درب ضد سرقت با پوشش PVC یک نوع درب ضد سرقت است که درون آن از تخته های MDF استفاده شده و سپس با یک لایه PVC محافظت شده است. پوشش PVC به درب ضد سرقت از پایداری بیشتری در برابر شرایط آب و هوایی، خش و ضربه‌ها و خوردگی بهره می‌برد. این پوشش همچنین از درون درب ضد سرقت نفوذ آب و رطوبت را به شدت کاهش می‌دهد و برای محیط‌هایی که شرایط آب و هوایی سخت و نامطلوبی دارند، بسیار مناسب است. پوشش PVC همچنین در قسمت‌های لبه‌های درب نصب می‌شود تا درب را به طور کامل پوشش دهد و قابلیت حفاظت بیشتری در برابر خوردگی و خرابی‌های آتش‌نشانی را فراهم کند.

درب ضد سرقت ساخته شده از فولاد ضد زنگ

درب ضد سرقت ساخته شده از فولاد ضدزنگ، یکی از گزینه‌های پرطرفدار در بازار درب‌های ضد سرقت است. فولاد ضد زنگ معمولاً از جنس آلیاژی از فولاد است که به انواعی از فولاد با ترکیبات آلیاژی مانند کروم، نیکل و مولیبدن معروف است. این درب‌ها دارای ویژگی‌های زیادی مانند مقاومت بالا در برابر خوردگی، زنگ زدگی و سایش هستند. همچنین، فولاد ضد زنگ به دلیل سختی و مقاومت به شکست، در قابلیت مقاومت در برابر سرقت نیز بسیار قوی است. درب ضد سرقت ساخته شده از فولاد ضدزنگ معمولاً دارای پوشش‌های متنوعی هستند که در برابر شرایط محیطی و تاثیرات زیستی مختلف مقاومت خوبی دارند. به عنوان مثال، پوشش PVD که از روش فیزیکی بخار گذاری فلزات بر روی سطوح داخلی درب تولید می شود، می تواند باعث افزایش مقاومت در برابر خوردگی، خش و زنگ زدگی درب شود. همچنین، این نوع درب ها می توانند به عنوان یک جزء دکوراسیونی در منازل و ساختمان ها مورد استفاده قرار بگیرند.

درب ضد سرقت با سیستم قفل هوشمند

درب ضد سرقت با سیستم قفل هوشمند، یک نوع درب ضد سرقت است که به کمک تکنولوژی های جدید و قفل های الکترونیکی امنیت بیشتری برای خانه ها و ساختمان ها فراهم می کند. این درب ها با داشتن سیستم های قفل هوشمند مانند قفل های الکترونیکی، اسکنر اثر انگشت، کارت خوان، رمز عبور و یا دسته های RFID که باعث کاهش ریسک سرقت و نفوذ افراد غیرمجاز می شود. در این نوع از درب ها، برای باز شدن درب نیاز به کلید سنتی نیست و به جای آن از سیستم های الکترونیکی استفاده می شود. این سیستم ها با تشخیص صحت مدخل، به صورت خودکار درب را باز و بسته می کنند. این درب ها به دلیل داشتن سیستم های قفل هوشمند، امکان کنترل دسترسی کاربران را فراهم می کنند و برای محافظت از خصوصیت و امنیت کاربران بسیار مفید هستند.

درب ضد سرقت با قابلیت اتصال به سیستم هوشمند سازی منازل ( سیستم دما ، دوربین مداربسته ، سنسو حرکت و غیره)

درب ضد سرقت با قابلیت اتصال به سیستم هوشمند سازی منازل، دربی است که به صورت اختصاصی برای اتصال به سیستم‌های هوشمند منازل طراحی شده است. با اتصال درب ضد سرقت به سیستم هوشمند، می‌توانید از طریق یک نرم‌افزار موبایل، تبلت یا کامپیوتر به سادگی بررسی و کنترل وضعیت درب خود و وضعیت دیگر دستگاه‌های هوشمند خانه‌تان را انجام دهید. این درب می‌تواند به سیستم‌های مختلفی مانند سیستم دما، دوربین مداربسته، سنسور حرکت و سیستم اعلام حریق و امنیتی دیگر متصل شود و با توجه به شرایط تنظیم شده، در اقدامات ایمنی و امنیتی تعامل داشته باشد. این نوع درب ضد سرقت علاوه بر امنیت بالا، امکانات هوشمند سازی را نیز فراهم می‌کند که باعث راحتی و آسایش بیشتر در استفاده از درب می‌شود.

درب ضدسرقت سری CNC مدل دلسا

نصب درب ضد سرقت

نصب درب ها عمدتا به دو صورت نوسازی و بازسازی بر اساس اندازه های استاندارد یا سفارشی صورت می پذیرد. در صورت نوسازی چهارچوب درب ضد سرقت بر روی چهارچوب فلزی قدیمی جوشکاری می شود و با استفاده از روکوب های چوبی چهارچوب فلزی قدیمی کاملا در زیر کار مخفی می شود. این روش بیشتر برای خانه هایی استفاده می شود که عرض درب بیشتر از 95 سانتی متر داشته باشند که پس از نصب درب ضد سرقت بازشو مفید استاندارد باشد.

درصورتی که شما قصد تعویض دربهای را دارید با واحد فروش و یا فنی تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی لازم در خصوص نصب درب های ضد سرقت با کمترین میزان خرابی و آسیب های احتمالی خدمت شما ارائه شود.

همچنین نصب درب ضد سرقت کمتر از سه ساعت انجام می شود و مفتخریم بیان کنیم بکارگیری نصاب های متخصص و متعهد ، یکی از عوامل رضایت مندی مشتریان شرکت درب ضد سرقت باتیس در سالیان گذشته بوده است.

خدمات پس از فروش

سرویس خدمات پس از فروش شرکت درب های ضد سرقت باتیس در تمامی شعبات کشور و بر روی تمامی محصولات تا دو سال بصورت رایگان و بسته به نوع یراق آلات 2 تا 5 سال گارانتی تعویض را دارا بوده تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. همچنین با افتخار بیان می کنیم که درب های ضد سرقت باتیس دارای یک سال گارانتی افت لولا ، رگلاژ ، هرگونه تابیدگی و تغییر رنگ روکش می باشند.